vi

Alla inlägg under februari 2013

Av vi - 28 februari 2013 20:47

HIPP HIPP HURRA för morfar idag! Egentligen fyller han år den 29:e men eftersom den inte finns i år firar vi honom idag.
Vi bjöd hem honom på middag och presentöppning.

Av vi - 27 februari 2013 14:49

Idag skiner solen. Det känns som vår. Hämtade därför barnen med cykel. Maja blev så glad att hon fick cykla hem.
Cyklade hemom mormor och serverades mellis på altanen. Här sitter vi nu och njuter av svalkande dricka och smarrig fruktsallad.

Solen steker o det hettar i kinderna. Bara lite till.....

Av vi - 23 februari 2013 21:00

Efter ett morgonbad på badhuset i B slocknade 3/4 av familjen på lunchvilan. Underbart!

Vaknade till strålande sol och efterlängtade mellisvänner på väg. Trevlig lördag!

Av vi - 23 februari 2013 20:50

Igår hade vi vänner på middag. Självklart var lille Nelson kvällens charmör. Flickorna hade pratat och längtat, förberett filt och hämtat upp leksaker. Maja och Ellen turades om att passa honom.
Tv-chill i soffan blev det när alla barn somnat.

Av vi - 22 februari 2013 13:32

Igår styrde jag och Maja kosan mot bror min. Mysigt att åka själva.

Hela dagen hängde vi tillsammans. Maja med sina kusiner och jag med bror min.

Massor av tankar ( positiva men nervösa ) snurrar nu i huvudet.

Av vi - 21 februari 2013 07:20

Ellen va sur för att hon inte fick sova med diademet på.
När hon vaknade skulle utklädningsklänningen på direkt.
Gäller och ligga på topp hela tiden ;)

Av vi - 20 februari 2013 20:12

Ett sjukt skönt svart träningslinne från Nike inhandlades förra månaden. Nu var det dags för en andra träningsoutfit. Roligare att starta ett nytt träningsår med nya kläder.

Idag blev det gråa byxor och slappt linne i grått och neon?! Trodde jag aldrig ;)
Nu längtar jag till nästa pass, men det får vänta till helgen.

Av vi - 20 februari 2013 18:33

Filip fick sticka och jobba lite i förmiddags. Jag och flickorna plockade undan stege, färg och maskeringstejp från "rosa rummet".

Vi bjöd hit mormor på lunch och gjorde oss redo för stan. Filip kom hem och jag och mor stack till stan. Några härliga shoppingtimmar blev det tillsammans. Alltid lika skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards