vi

Alla inlägg den 29 september 2009

Av vi - 29 september 2009 20:40

Hello!


Sitter framför tv:n och kollar på idol med datorn i knäet. Filip försöker då och då försiktigt slå över till nån jäkla fotboll (som om jag inte skulle märka det).


Har fått in lite fler bilder men sedan nya mobilen anlänt kan jag inte själv väja håll på bilderna. I visningsprogrammet blir de automatiskt rättvända men laddar jag upp dem så blir de på det håll jag tog fotot. Innan har jag aktivt kunna vända och de har då sparats om på det håll jag vill ha dem. Någon som vill hjälpa mig med mitt problem?


Veckan rullar på och dagarna flyger iväg.


I söndags var vi på Majas kusin Caspars 6 års kalas. Självklart skulle vi ha lite "skola" och va ju behändigt att en fröken kunde stå till tjänst. Kul! Maja och Hertha hittade varandra och stojade rundor samt njöt av fikan.


    


Efter kalaset åkte jag till Hanna för att renovera klart. Jag har ju målat väggarna och nu skulle jag tapetsera en fondvägg. Självklart hade jag min assisterande mor med mig (har ju lärt mig av den bäste). Vi jobbar så bra ihop och väggen växte fram snabbt. Älskar att förändra med färg och tapet. Billigt, enkelt och kul. Nu är det bara lite piff så är det klart. Hanna verkar helnöjd och det är så kul att få hjälpa en sådan som henne.


  


     


Bromsarna på vår bil har skrapat och haft sig. Misstänkta utslita bromsklossar bak behövdes bytas. Som tur är har man världens bästa far som kan ALLT. Filip handlade nya klossar, jag lagade middag och far bytte våra bromsklossar. Stort tack!!


    

Ovido - Quiz & Flashcards