vi

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av vi - 1 oktober 2011 17:53

Varit på stan och hittat skor till Maja och mig själv samt jacka till mig. Snart är alla rustade inför höstrusket. Sedan är det bara hela vinterklädestjofräset. Mycket att införskaffa till varje säsong. Kul men dyrt. Därför är vi hemskt glada över de bidrag vi fått. Stort tack! Ni är bäst!


   

Fixarkväll på dagis i torsdags. Jag blev stationerad på hästarna. Tråkig färg men men, nymålade blev de. Vita knutar på snickarboa hann jag också med.


     

I några dagar har högsommarvärme nått oss. Sjukt! Idag den första oktober var det kjol, barbent, t-shirt och ner till stranden på eftermiddagen. Lovely!


         


Idag blev även familjen porträtterad av Maja.


 

Underbara dagen avslutades med .....grillat såklart.


 



Av vi - 1 oktober 2011 07:22

Ligger här i sängen o drar mig. Lyx! Visst klockan är bara strax efter sju men ändå. Får va glad för en sak i taget. Igår lyxade vi till det med en majakväll. Först badhuset sen pizza o film. Mysigt att krypa upp i soffan , härligt badhustrött och ren, och bara mysa med stora tjejen. Ligger här och bloggar från telefonen och stör mig på att man inte kan blogga med bild då. Man gör ju allt från telefonen nuförtiden. Att infoga bild som vanligt eftersom Iphone inte stödjer det programmet eller nåt. Att välja 'blogga från mobilen' kostar 5 kr per inlägg och då har jag för mig att det bara det blir som ett mms. Snart blir det frukost och sedan hårt pass på gymmet.

Ovido - Quiz & Flashcards