vi

Alla inlägg den 9 november 2011

Av vi - 9 november 2011 19:48

Det jag inhandlade på Ikea var nya köksluckor. Det blir byte från spårade beiga till vita släta luckor. Alla möjliga stunder under måndagen gick till att montera luckor. Både Ellen och Maja var intresserade så lite "hjälp" fick jag.


    


Det var dags för fortsättningen på Filips utbildning så off he went. Han skulle till "slottet" på jobb o övernattning. Maja tyckte han skulle pussa många prinsessor hrmmm :(

Jag fick dock ha bilen så jag och Ellen stack in till stan och fixade ett ärende och lunchade med mormor. Ett jobbmöte på eftermiddagen gjorde att Maja hängde med morfar på ärenden. De bjöd även på middag. Tack för hjälpen!

 


Onsdagen kom och det var dags för mig att jobba....men Filips utbildning fortsatte hela onsdagen. Farfar kom hit 07.00 och tog över barnen när jag stack. Stort tack för hjälpen med det också!


Ellen har varit på BVC. Snart 8 månader gammal är hon, väger 9800 och är 74 lång. Go och glad!

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards