vi

Alla inlägg den 22 december 2009

Av vi - 22 december 2009 20:48

I måndags klockan 14.30 startade mitt jullov!! I like. Nu är jag ledig till den 7:e januari....I like det också.

Vi hämtade hem Maja och hon fick en liten jullovspaket. Hon börjar gilla det här med paketer nu.


Fick ett infall och ville fira in jullovet. Ringde hit Mike, Rebecka och Elli som också de går in i jullov. En mysig kväll med avkopplande snack och god mat blev det. Tack för sällskapet!


Idag väcktes vi av Maja 06.15 Hon tyckte inte att det spelade någon roll att det var lov. Vi kunde ialafall ta det lugnt hela morgonen.

Vid tio lämnade vi Maja till mormor och åkte själva in till stan för de sista julklapparna. Det blev kirrat och Filip åkte hem. Jag skulle fika med "gånget" från gymnasiet. Två år sedan vi sågs nu. Vi tog en god LÅNG fika och traggade en massa. Jättekul att se er igen....och alla gravida magar.....disputationer (eller hur d nu stavas)


  


Snön fortsatte att vräka ner och jag tog bussen hem (vilka flashbacks man får när man åker buss igen) Vi fixade vid oss och promenixade till min mormors 79 års kalas. Alla goa släktingar på den sidan var samlade igen. Det var några år sedan sist vi var ALLA. Härligt!


  

Älskade mormor, kvällens huvudperson, med sina fyra barn.


Kusin Emma och kusin Linus....

   

Kusin Julia....


Moster, bror Martin, far min.......

   

Världens bästa Maja.....


Mats Anna, kusin Hanna.....

  Maja, Ebba och jag.....   Kusin Hanna igen med far sin......   samt Elisabeth, bror MAttias och moster igen.  

<sdg

Ovido - Quiz & Flashcards