vi

Alla inlägg den 1 november 2009

Av vi - 1 november 2009 07:53

Fredag kväll bjöd ju på trevligheter med mina gamla arbetskamrater. Det hanns snacka en hel del ;) och äta en massa hann vi också med. Arbetskamraterna kan jag sakna men absolut inte ledningen. Nej, jag har det bra där jag är nu.


                  

  


Det frös till när jag körde hem så i lördagsmorse hade alla löv ramlat av träden. Smidigt när det sker samtidigt! Jag, Filip och Maja räfsade i höstsolen. Uppfriskande!


 


Skulle ju klä in fönstret i gips också. Maja älskar att hjälpa till med sådant.


  

  


Vi tog också en tur till en affär för att skaffa presenter till Majas kusin Hertha. Det blev pippifilmer och prinsessmycken.

Klockan fem var vi uppiffade och promenerade bort till Herthas 3 års kalas. Fullt med barn var där så Maja hade jätteskoj (vi me).


  


        

 

Efter mycket stim o stoj ville Maja hem och sova.

  

Ovido - Quiz & Flashcards