vi

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av vi - 10 juni 2010 20:23

Min förkylning som började bli bättre har nu blivit sämre igen. Grr! Har svinont i huvudet, käken, lite ont i öronen och böjer jag ner huvudet sprängs det. Misstänker bihålsinflammation.

Idag har vi haft jippo på skolan. Hela skolan vandrar en lång runda där barnen stöter på olika stationer. Jag satt på en station i skogen hela dagen.  Jag blev jättetrött och i lunchpausen somnade jag där i skogen ha ha. Risig som attans när jag hämtade Maja. Fick nog feber. Snälla Filip tog Maja och åkte och gjorde ärenden till mig så jag kunde få sova.


Nu har jag käkat lite piller och gjort tårtor till skolavslutningen imorgon, ja klassföräldrarna fixar fika till barnen men eftersom jag fyller 30 bast !!! imorgon tänkte jag bjuda personalen på jordgubbstårtor.


Mor kom förbi och hjälpte mig få Majas finkläder redo för imorgon. Maja ska vara med mig imorgon på skolavslutningen (min lediga dag egentligen så Maja är ju inte på dagis men inte kan man skippa skolavslutningen så det blir att göra lite pro bono). På kvällen ska vi på student så nog behövs det flera ombyten för inte kan jag räkna med att kläderna hålls rena :) 


Filip åkte nu iväg för att uträtta ett ärende till åt mig. Vissa saker måste ju bara bli gjorda även om man är sjuk eller ej. Härligt att ha folk omkring sig som är så omtänksamma.


Kram på er


(må solen skina imorgon)

Ovido - Quiz & Flashcards