vi

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av vi - 11 juni 2010 13:11

Jaha, då var man 30 år. Känns helt ok. Lever ändå livet med sambo, barn, hus o husdjur och allt det där.


Imorse blev det fin sång av Filip och Maja. Presenten var beställd men hade inte hunnit komma?! Spännande....Fick ett jättefint halsband så länge! STort tack! Älskar er!


Idag var det skolavslutning i klassen. Skönsång på scenen med "den blomstertid nu kommer" och alla de andra godingarna. Vi fikade sedan alla 30 barn och deras föräldrar och övrig släkt. Vi önskade varandra en glad sommar och sedan blev det kramkalas. Vi fick jättefina armband av klassen. Stort tack!

Lärarna samlades sedan på fika. Jag hade bakat tre jordgubbstårtor.


Min kropp började fyllas med röda utslag som kliade....hmmm. Ringde vårdcentralen och fick tid 15.30

Far kom och hämtade mig och Maja som bestämt och körde oss hem till dem. Där hade de dukat fint med servetter, serpentiner och fina blommor. Ni är för rara :) Avnjöt en god lunch där.

Det var meningen att vi skulle vidare till en student men jag sitter nu och väntar på min jäkla tid på vårdcentralen. Maja mormor o morfar åkte på student.

Jag sitter här i regnet under filten och kollar på.......Oprahs julfirande!! Ha ha. Som tur var sitter jag här med presenter. Yehaa! Hittade två när jag tittade ut i uterummet så låg de där. Det var trean och femman som hade uppvaktat mig. Sååååååå snällt (hade ni inte behövt) Scarfen har jag runt halsen och tröjan ska jag prova sedan. Stort tack för er omtänksamhet!


Nu hoppas jag att jag får någon pilla eller nåt så jag blir kvitt allt skit och kan åka på studentfirandet ikväll iallafall så det blir lite feststämning.


Ovido - Quiz & Flashcards