vi

Alla inlägg den 7 april 2011

Av vi - 7 april 2011 16:10

Igår var det onsdag och eftermiddagen spenderades med mormor. Maja badade i badkaret, vi käkade mellis och gick sedan ut en lång runda. Skönt att komma ut i varma våren (blåsigt dock)



   

På kvällen väntade föräldramöte på dagis.


Torsdag:


Ellen som äter var fjärde/femte timme på dagen har nu bestämt sig att äta var tredje timme på natten. Lite onödigt tycker vi.


 


När jag lämnat Maja på dagis handlade jag lite och sedan var det dags för den dagliga "städningen" som innefattar plocka i ordning i hela huset, tvätta en tvätt och tömma diskmaskinen. Sedan ringde jag en massa samtal som skulle ringas typ till skatten och försäkringskassan o.dyl Jag bakade sedan en kaka till eftrmiddagens besök. Ellen vaknade sedan så då "umgicks" jag med henne. När hon somnat var det dags att hämta hem Maja igen. Dagen går såå fort!

Carola från jobbet kom när vi kom hem. Vi fikade och snackade massa skit :) Tack för pratstunden o de söta små gåvorna!


Nu är jag helt slut. Maja och Filip åkte till badhuset och Ellen och jag stannade här hemma. När Ellen somnat ska jag VILA. OOps , kom på att jag glömt äta lunch idag....inte undra på att jag är hungrig. Tur att vi har färdig middag klar i kylen. Bästa föräldrarna lämnade goa köttbullar och brunsås till oss. Bara att ladda lite potatis. Precis vad man behöver när man är trött, att slippa tänka på maten. Tack tack!

Ovido - Quiz & Flashcards