vi

Alla inlägg den 9 april 2011

Av vi - 9 april 2011 17:27

Underbart väder idag! Strålande sol från morgon till kväll.


Efter snabbstädning av hus och tvättning av bil gick vi ut. Mårten kom ner och tjabbade med oss. Han hade med sig lunch så det blev att sätta på grillen. Självklart satt vi ute i solen och käkade lunchen.

En tur till affären för att handla blev det sedan och efter det hade männen bestämt sig för att träna på stranden. Jag, Maja och Ellen följde med och så även Marcus Frida och grannen ALbin.


     


En fika i solen hemma hos oss blev det efteråt. Ännu mer träningssnack blev det och det dåliga samvetet sköljde över mig. Jag tränar ALDRIG och ALLA andra omkring mig tränar nuförtiden. Inte blev det bättre av att jag åt två kärleksmums. Fasiken. Varför är det såå tråkigt att träna? Varför har man ingen självdiciplin? Usch usch usch!!!

Ovido - Quiz & Flashcards