vi

Alla inlägg den 18 april 2011

Av vi - 18 april 2011 17:14

Ännu mer sol och gud så varmt.

Startade dagen med att åka och köpa utemöbler. Hämtar dem när trädäcket är klart. Längtar!!!!


Lunch hemma och så lite solande. Gött!


Jag målade sedan ena staketet och igår målade jag ju cykelskjulet. Det blir nice. Nu är det bara andra staketet kvar men det tar vi en annan dag. Vi är ju lediga tillsammans hela veckan.


 

Promenix och observanta Maja hittade sin bokstav på ett oväntat ställe.... Byggfirmans betongbil bildade ett M med sin arm.


 

På tal om betong....

 






Av vi - 18 april 2011 16:55

Våren kom med besked. En lååååååång lekstund med alla grannbarnen och go grillning i solen blev det.


        

Alla män skulle sedan träna och eftersom tjejerna tackat nej till mina mumsiga kärleksmums...grrr....och jag mumsat på två stycken, begav jag mig arg till gymmet. Sämst på gatan vill jag inte va.


(PS Glömde tydligen skriva på bloggen om Marcus insats på intervallträningen på stranden. Den var otrolig ska ni veta ;) Så där har du ditt erkännande Marcus D.S)

Av vi - 18 april 2011 16:52

Ett besök hos Mike, Rebecka och Elli har det också blivit. Rebecka fick mig att åka och köpa en rockring för fy tusan va träningsvärk jag hade i magen efter att ha rockat  en stund.


 

Ovido - Quiz & Flashcards