vi

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av vi - 11 mars 2009 19:37

Åh vad jag älskar mina onsdagar!


Denna onsdag blev det en tidig cykeltur bort till chefen för att lämna över en present till hennes nya bebis. Det var en lång cykeltur och eftersom jag fortfarande inte fixat cykeln så var det tungt. Men skam den som ger sig.


När vi kom tillbaka kom grannen Annica och Oliver in på fika. Jag slängde ihop en browniemix jag fått på nyår. Cup och Farenheit till trots så blev den dundrans smarrig. Nyttigt? Nej...ooops. Maja gjorde sitt bästa med att leka med sin 11½ månader yngre kompis dvs ta hans napp och försöka sätta i den igen eller mysa i hans liggdel.



 


Det blev dags för lunch och vi cyklade hem till mina föräldrar. Spagetti och köttfärssås. Mums. Maja somnade direkt efter det så vi satt och halvsov och hade det lugnt.

Efter vilan fick vi energi och körde till en inredningsbutik. Jag var i extas, ville ha allt!  


Vi kom hem igen och Filip hade lagat smarrig middag. Tack älskling! Sedan åkte han iväg med några kompisar för att kolla fotboll och dricka öl. Jag mös i soffan och hade ensamrätt på fjärrkontrollen.


Längtar redan till nästa onsdag! (Ja och helgen där emellan är inte heller fy skam)

Ovido - Quiz & Flashcards