vi

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

I dagarna tre.....

Av vi - 29 mars 2009 18:53

Nu har det firats i dagarna tre.


I fredags hade jag ordnat så att mina föräldrar skulle komma hit och passa Maja på kvällen. Jag hade planerat att jag och Filip skulle ut och äta samt titta på bio. Filip ville gärna se "män som hatar kvinnor" men jag har hela tiden protesterat. Biljetterna var bokade och visst blev Filip överraskad. Det blev god middag på "vårt" ställe och sedan en spännande kväll på biografen. Tack till mor och far som nattade Maja till oss.


På lördagen var det kompisarnas tur. Inte heller detta visste Filip. Vid halv fem fick han återigen ordern att piffa till sig....och då började han ana. Grabbarna grus kom hit, det dracks en del öl och sedan fortsatte de ut för att äta, bowla, kolla fotboll och dricka mer öl.


Ni ser ju på bildkvalitén hur kvällen gick.....


Mia och Malte kom hit och höll mig och Maja sällskap. Det var ett tag sedan vi sågs så det var trevligt. Hoppas på M  M  M  M hehe eller hur?



Idag var det alltså dags för tredje gången gillt. Nu var det kalas på G och vi stannade mest hemma för att städa, feja och fixa. Släkten kom och Filip kunde bocka av allt på sin önskelista....vissa har det bra.


Bättre bild på oss tre idag blev det inte


 

Varför har vi då firat i tre dagar? Jo Filip den gamle mannen fyller ju 30 år imorgon!! Han tar det hela med ro kan jag meddela, ingen kris här inte.


Denna helgen hade vi även 8 års jubileeum och .........Filip friade!!!!!!!! Love you love you. Nu har vi fina ringar på våra händer och är as happy as we can be....



 
 
Frida & Marcus

Frida & Marcus

30 mars 2009 15:34

dubbelGRATTIS!! Stort grattis till Filip på 30-årsdagen & grattis till förlovningen. Vilka fina ringar! Lycka till. Ha en underbar dag! Hoppas vi ses snart, Kram från oss

http://jagochdu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Martin

1 april 2009 21:05

Jahadu Filip. Du lägger vantarna på henne på bästa tänkbara sätt nu... Gratulerar!

 
Ingen bild

Lotta

5 april 2009 09:38

Sitter här och läser er blogg, brukar alltid behöva läsa ikapp ett par dagar eller veckor eftersom ni är så flitiga på att skriva... efter ett tag ser jag ju till min stora glädje... en förlovning!!! JIPPI! Bra jobbat Filip! Grattis till er båda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vi - 20 mars 2013 19:52

Nu har vi slutligen kommit till det sista inlägget för gott. Fem år har gått sedan jag startade denna blogg. Till en början som en form av tidsfördriv när jag var mammaledig men sedan ett fantastiskt sätt att föreviga barnens uppväxt. Bloggen ska...

Av vi - 19 mars 2013 08:39

Ellens kalas blev av iallafall, tack vare penicillin. Stora delar av familjen kom och ville fira våran Ellen. Ellen hade sett fram emot kalaset men när alla kom var det lite läskigt. Presentöppningen fick flyttas fram tills hon blivit lite mer varm i...

Av vi - 16 mars 2013 18:52

Idag samarbetade jag o Maria. Flickorna skulle dansa men inte jag eftersom jag går på penicillin. Filip skulle städa huset inför kalaset så jag och Ellen skulle lämna huset. Maria ville träna men kunde inte för hon var själv med barnen. Aha! Jag le...

Av vi - 14 mars 2013 12:26

När jag lämnat på dagis kände jag väldigt snabbt att allt inte var som det skulle. Känner igen symptomen på halsfluss väldigt bra nu efter alla år. Febern kom också krypande. Ringde VC men de sa jag skulle ta Alvedon. Mot kvällen var det fullt utveck...

Av vi - 14 mars 2013 12:05

Den 13 mars 2011 föddes "lilla" Ellen. Igår var det alltså två år sedan. En glad tjej fick äntligen öppna sina "ket". En ännu gladare tjej lämnade jag förväntansfull till dagis. ...

Ovido - Quiz & Flashcards