vi

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av vi - 1 juni 2009 19:25

Idag stannade jag inte kvar på jobbet utan körde när jag egentligen slutade. Kändes lyxigt!


På vägen hem ringde Filip och sa att de var på stranden. Självklart kunde jag tänka mig en stund på stranden efter jobbet ;) Maja och jag sprang i vattenbrynet och njöt en stund.


 


Riktigt skönt! Annica, Albin, Oliver, Jenny, Theo och Elton var också där.


En timme senare cyklade vi hem till Filip som lagat mat. Mums mums!


Dags för mig att åka till frisören. Det blir alldeles för sällan och varje gång jag kommer därifrån intalar jag mig att NU ska jag ha håret utsläppt ofta.......men det blir aldrig så. Men denna gången SKA jag ;)


 


Nu har jag nattat Maja och ska slappa vid tv:n. Filip känner sig trött så nu är det kanske hans tur, den stackarn.

Ovido - Quiz & Flashcards