vi

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av vi - 1 augusti 2009 09:58

Tre dagar till har gått av semestern och nu återstår bara 11 dagar. Ska försöka komma ihåg vad som hänt sedan tisdags.


I onsdags var vi en liten sväng på stranden. Där var oxå Albin, Oliver, Marcus, Peter och William. Vädret var lite sådär så vi stannade bara en timme eller så.

På eftermiddagen var vi bjudan till Lena, Fredrik, Wilmer och Emmalisa. Underbart väder, god mat, trevligt sällskap! Wilmer och Maja hade störtkul.....så kul så Maja hade inte tid att sova. Tack för en jättetrevlig kväll. Hoppas det inte dröjer ett par år till nästa gång.




Torsdags spelade Filip tennis på morgonen. När han kom hem stack jag till mitt nya jobb. Behövde prata lite med hon jag ska ta över efter. Efter ett par timmar var jag fullproppad med info.....ska försöka bena upp det här.....11 dagar på mig.


Trist väder....rena höstkänslan....inget att göra.....bjöd hem Mike o Rebecka men de ville hellre att vi skulle komma till dem. Blev därför lite god mat och snack hemma hos dem.


Igår startade fönsterrenoveringen hemma hos oss. Sååå skönt att inte göra det själva! Det plockades ner fönster och sattes upp vindskydd.

Vi åkte då och köpte brädorna till  badrumstaket. En bild på badrummet....nu börjar det ordna upp sig.



En sväng på stranden blev det efter det. Kallt så kläderna fick va på men skön avslappnande stämning ändå. Grannarna och mina föräldrar var där, samt Lina o Vincent. Vi käkade hämtmat som Filip hade med sig ner. Semester.


Blev på kvällen bjudna till grannarna på grillning o partaj. Tredje kvällen borta. Jag bakade en chokladtårta att ta med in. Svingo mat, toppensällskap o hejdundrande lekfest! Alla hade vi kramp i halsarna efter att ha skrattat så mycket. En del alkohol och en massa sjuka lekar var med i spelet.




 


 


Ovido - Quiz & Flashcards