vi

Alla inlägg den 18 april 2010

Av vi - 18 april 2010 20:10

Söndag kväll. Lite trist. Är trött och sjukt sugen på fil med apelsinbitar i. Får bli det snart.


I fredagskväll kom bror MArtin med familj hit och spenderade natten . Mysigt att käka frukost alla tillsammans. Några av oss åkte sedan in till stan en sväng. Kallt och tomt.

God värmande fika tog vi och sedan åkte vi hem till föräldrarna på lunch.


          


Martin med familj åkte hem och vi stack hem. Montering av rullgardin i nya sovrummet och sedan filmmys.


'idag trodde vi på sol och värme men det var kallt idag igen. Brrrr! Självklart blev det cykeltur idag igen. Ett stående inslag nu varje dag.

Filip stack och spela tennis och jag och Maja lekte lite ute. Fan skulle det blåsa för?


Filip och Maja stack sedan till farmor o farfar och jag jobbade. Det var den vanliga monsterhögen av rättande som skulle göras. Hann sova middag innan så det gick hyfsat ;)

Stack sedan och tränade med Annica. Träna och träna.....drog lite halvhjärtat i någon maskin. Sorry Annica, var nog världens sämsta träningspartner idag.


Sötaste Maja har fått dille på att kissa ute. Vi har börjat med att vara utan blöja ute oxå nu när overallen är av. Har gått bra. Pottan står ute för att påminna henne. Idag dock när Maja tittade på film och vi fixade med annat hittade jag Maja utomhus. Hon blev kissig så hon öppnade dörren, hämtade pottan utifrån och satte sig på pottan i trappan. "Ja tissa bassa ute".


    


Förresten....vi har firat 9 år. Det är rätt länge....vi börjar bli gamla. För att göra en lång historia kort så fick jag en fin bikini till solsemestern. Gött! Fast min är brun och dock ser den inte ut så på mig. Bikinin är väldans snygg iallafall. TAck och puss!


  

Ovido - Quiz & Flashcards