vi

Alla inlägg den 30 april 2010

Av vi - 30 april 2010 10:10



I onsdags kom mina föräldrar förbi och sa hejdå. Minisemseter väntar.


Sedan kom de in en efter en. Grannbarnen kom in och lekte och sedan fortsatte vi genom häcken och leke vidare på nästa tomt. När regndropparna började falla blev det bråttom.....


  


  

  


På natten bara flög det på mig. Kände mig INTE bra. Misstänkt halsfluss. Cyklade i regn upp till vårdcentralen och efter 1tim o 10 min fick jag reda på att det var halsfluss OCH öroninflammation OCH feber. Yehaa!

Satte mig på cykeln och skulle cykla igenom hela byn för att hämta ut medicin. De öppnade 30 minuter senare. INTE att jag skulle sitta där ute och vänta. Jag cyklade hem igen. Snälla Annica lånade ut bilen så jag kunde plocka ut medicinen när de öppnat. Hel<a dagen låg jag bara och sov.

Filip slutade inte förrän 18.00 så vid fyra fick jag hoppa på cykeln och hämta hem Maja från dagis. Phu.


Idag är Majas lediga dag från dagis så idag är det hon och jag. Filip tog några komptimmar och kan vara hemma vid 12. Skönt! Pippifilmen och glassarna är ju snart slut ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards