vi

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av vi - 4 januari 2011 07:26

Igår var det en toppendag full med ärenden som skulle uträttas. Först på listan stod kamera. Ett sista försök skulle det bli med skitgiganten som under två dagar haft 5 priser på en kamera vi skulle ha. Alla priser hade dessutom bara blivit högre och högre (och detta under deras påstådda mellandagsrea) Filip gjorde ett försök denna gång för jag var så arg senast och skällde ut någon stackars växeltelefonist på huvudkontoret. Han fick efter vår historia prata med försäljningschefen som .....gav oss rätt!!!! Yehaa! Han ringde Kristianstad och sa att vi kunde hämta kameran till det pris vi hade tänkt oss.

Den stack vi alltså inom och införskaffade oss. Nytt år med nya bilder alltså. Får se hur det blir.


  


Nästa anhalt var fatboy. Vi ahde bestämt oss för att införskaffa två styck svarta fatboy att ha i allrummet istället för den fåtölj jag just sålt. Många funktioner. Vi kan sitta och läsa, Maja kan leka, vi kan sitta skönt och leka på golvet, bebisen kan ligga/klättra i dem, man kan använda dem som extra platser om man ha mer än de 10 platser vi har i soffan och man kan sätta fram dem vid brasan som är så gött. Bra val tyckte vi när vi åkte hem med dem. Tackar Johan på De3interiör.


  


Sedan var nästa punkt magisk. Min brudklänning till vårt bröllop den 23 juli är nu beställd!! Ingen återvändo nu, det blir bröllop. Plats och lokal är också bokad. Allt annat mer eller mindre färdigplanerat men ska bara bokas och det innan bebisen är född. Klänningen visar jag självklart inte men sista färdigställandet var runt första juni. Det innebär att får jag bebis som det är sagt den 12:e mars så är det 2½månad tills klänningen skall sitta som en smäck?! Ja ja, det fixar sig :)


Nej, nu ska jag upp och börja måla bebisens rum .Återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards