vi

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av vi - 6 februari 2011 19:27

Söndagen kom med uppehåll och hyfsat väder faktiskt.

Efter frukost sydde jag den sista gardinen till jobbet samt ett litet kuddfodral och  en löpare. Vi tog sedan på oss och traskade ut. Såå skönt att vara ute. Det har vi längtat efter!! Filip städade bilen och jag rensade garaget. Maja flöt rundor och fixade lite med allt möjligt.


  


Vi tog en cykelrunda bort till föräldrarna som glömt en grej hos oss. Hittade morfar uppe i trädet.


  


Återvände snabbt igen och fyllda med friskluft käkade vi god lunch. Sedan halvsov vi alla i soffan en timme och rättvis som hon är tog Maja 30minuter hos mig (väckte mig när hon ville på toa) och därefter 30 minuter hos pappa. Såå mysigt och välbehövligt.


  


Jag färgade håret och fixade lite som blivit eftersatt. Vi åkte sedan till den efterlängtade gympan.


           


Hemma igen blev det dusch, matteboksrättning och middag. Sedan följde lek, mys och nattning. Sitter nu och väntar på Solsidan. Synd att man ska behöva vänta en hel vecka på något bra tv-program. Annars är det ovanligt mycket skit på tv just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards