vi

Alla inlägg den 6 november 2008

Av vi - 6 november 2008 20:09


Idag hade jag och Maja och jag inget planerat utan bara tog det som det kom. Det blev mys, lek och slappa. Sedan blev det lite tråkigt så vi ville hitta på något. Ingen bil dock och full storm ute. Nähä att vi lämnar huset, ska det hända något får vi hoppas på att någon vill komma hit.


Rebecka är ju hemma och är uttråkad. Går bara och väntar på att hennes bebis ska komma ut. Vi hörde med henne och hon ville gärna komma hit. Hon kom vid lunchtid men vi skippade lunchen och bakade en kladdekaka istället (nu får jag skärpa mig..........äh så här är det varje höst/vinter. Så länge det inte går för långt så fixar det alltid sig till våren igen)

Trevligt att träffa henne och längtar till bebisen tittar ut. Lycka till!


När hon kört somnade Maja och jag passade på att vila. Natten var under all kritik, sablans tänder (Majas alltså)! Det är den sjätte som är på väg ut nu och det skriks och sovs väldigt oroligt (om det nu är det alltså)


Filip kom hem och vi åkte och handlade middag. Hämtade också ut vårt hemmabiosystem. Nu är nästan allt nytt här hemma och bara väntar på att packas upp......och vi som inte är klara med rummet än. (Gör så gott vi kan)


Efter middagen spacklade jag en sväng i tillbygget (sista väggen) och sedan bar vi upp fotöljen i sovrummet. Vi ska ha den där så man kan sitta och slappa, läsa bok eller kolla på tv där också.


Nu sitter vi bara och inspireras och drömmer oss fram till allt är klart........

Ovido - Quiz & Flashcards