vi

Alla inlägg den 12 november 2008

Av vi - 12 november 2008 19:32

Vaknade i vanlig tid strax efter sex. Vi mös lite i sängen alla tre först innan vi gick upp. Efter frukost och så när Filip hade kört så fixade vi lite här hemma tvättade, plockade o.s.v


Maja tog sedan en förmiddagslur och jag passade på att renovera lite (gör jag ju aldrig annars) Jag målade sista strykningen på träväggen så nu är en vägg plus taket helt klart! De andra väggarna får sistastrykningen imorgon och förhoppningsvis lägger vi golv på söndag (om allt går som vi vill)


Efter det så gick vi hem till mina föräldrar. Där lekte vi, åt lunch, badade och tog en eftermiddagslur. Sedan åkte jag och handlade snabbt innan vi gick hem till gammelmormor. Hos gammelmormor finns roliga gungor så där fick vi ju gunga en bra stund (tills det blev mörkt).




Vid fem var vi hemma igen och lagade då middag. Filip kom hem efter ett sent utvecklingssamtal och kvällen fortlöpte precis som vanligt bla bla bla  

Ovido - Quiz & Flashcards