vi

Alla inlägg den 25 november 2008

Av vi - 25 november 2008 18:36

Sitter här i nya soffan med en nyinköpt härlig julpläd på mig. Tittar in mot brasan som sprakar så härligt. (Önskar bara att värmen hade hittat ut här till mig för vi har fortfarande drygt 17 grader)

Idag har vi smygstartat med julpiffingen. Lite blommor, dukar, tomtar, gardiner och så är på plats. Känns bra! Snart är december här. Sorry för min stress igår. Igår kändes det så överväldigande och idag så töntig. Ja ja.


Vi provade Majas ängelutstyrsel imorse för att se om det behövdes några modifikationer innan julspelet. Ha ha ha Maja hatade den. Svårt att modifiera.... äh det blir nog bra tillslut.



Vi åkte sedan till stan och köpte lite julklappar och gjorde andra ärenden. Tänkte hälsa på Rebecka men hon hade börjat få ont så det gick inte.....en bebis i startgroparna hoppas vi ;)

Träffade istället på Lena (kompis från högskolan - hennes blogg hittar ni till höger) med Vilmer och sovandes Emmalisa. Vi tog en fika och traggade lite.



Maja och jag åkte hem och piffade lite till och sedan lagade vi middag till Filip skulle komma hem.


Imorgon väntar studiedag (alltså ett möte på jobbet). Maja ska ju åka med och vi ska vara där klockan åtta så tjugo över sju ska hon och jag vara klara till att köra. Då får vi vara effektiva på morgonen.....

Ovido - Quiz & Flashcards