vi

Alla inlägg den 4 december 2008

Av vi - 4 december 2008 18:35

Njae, det blev inte Filip. Han råkade bli utslängd, från internet, och eftersom han inte vet min inlogg så kom han aldrig in igen. Stackarn!


Dagen var en lång väntan på att jag och Martina skulle till IKEA, alldeles själva. Maja och jag pysslade som vanligt här hemma, lekte en stund ute i det ömsom soliga vädret och tog det allmänt lugnt.


 

 

 


När Filip kom hem kom Martina och hämtade mig. Vi körde bort till Statoil och slängde på släpet jag hade hyrt.

Mysigt att åka uppåt och se all snön på granarna. Fick riktig julfeeling.

På IKEA fick vi allt vi tänkt och det var lugnt i gångarna. Inte många som är på IKEA torsdagskvällar mellan 16-20.


 


Vi stod i kön precis när de sa att affären stänger för dagen. Perfekt timing. Vi snabbade oss ut på varuutlämningen med våra två vagnar och fick där en tredje. Vi lastade på allt på släpet och körde hem igen. Vi hade riktigt intressanta pratstunder i bilen kan ni tro. Tack för sällskapet  Martina!


Vi var väl hemma strax innan tio och då lastade vi av alla saker från släpet in till mig. Astugnt och pissväder. Snabbt tillbaka till Statoil och lämnade släpet. Sedan var jag helt färdig så det dröjde inte länge innan jag lade huvudet på kudden.

Av vi - 4 december 2008 14:12

Hallå! Ikväll överlåter jag bloggandet till Filip. Har laddat upp lite bilder som han kan ha med och han får väl gissa vad som hänt. Jag åker nämnligen till IKEA om en timme. Utan man och utan barn!! Hörs och ses imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards