vi

Alla inlägg den 26 december 2008

Av vi - 26 december 2008 10:53

Imorse målade jag klart det nya trappräcket till ovanvåningen. Skönt att ha det klart. Nu ska det bara komma på plats också.


Vi åkte sedan in till stan. Vi skulle inte handla precis utan mest komma hemifrån och ut och titta på folk. Vi var inne i stan innan de ens hade öppnat och fy f_n va kallt det var!! Vi gick i ett par affärer, handlade present till grannarnas lilla nytillskott och en klocka. Var sedan svinhungriga så vi smet in och värmde oss och käkade lunch. Stötte på Filips föräldrar så de hängde med till Polarn. Maja fick ett par underbara röda jeans och en klänning/tunika, fast det precis hade varit julafton. Stort tack!! Hon behöll jeansen på och i de kommande provrummen var hon ju bara tvungen att springa in och spegla sig. (Ett intresse som är rätt nyupptäckt. Hon gillar att riva ner mina kläder, slänga de runt axlarna och gå fram till spegeln och spana in sig själv. Nackdelen med dressingroom.)


 


Vi letade sedan lite träningskläder till Filip men då hade det blivit så mycket folk och vi skulle ändå inte handla på rean så vi orkade inte trängas med dem utan vi åkte hem.


Maja somnade så jag unnade mig att bara ligga och päsa i soffan (Filip stack och tränade) Slumrade till lite och vaknade när Filip kom hem och sa att klockan var 15.35 Vi fixade snabbt till oss och 25 minuter senare var vi borta hos mina föräldrar för att fira en "andrajul" med min ena bror och hans familj. Mys mys med familjen. Det saknades dock en bror med flickvän.


Ovido - Quiz & Flashcards