vi

Alla inlägg den 9 december 2008

Av vi - 9 december 2008 21:20

Åkte till sista simmet idag. Det blev dans kring granen i luvor och allt och lite glögg och pepparkakor efteråt. Mys mys


 

 


Jag och Martina tog med oss våra små sjöodjur  och gick upp på stan. Vi lunchade och gick en massa ärenden. Nu tror jag att alla julklappar är inhandlade. Ska kolla av imorgon.


Klockan var "sent" när vi skulle hem så vi körde inom Filips jobb för att höra om han ville åka med oss hem istället för bussen. Det ville han.

Vi kom hem lite tidigare så vi hann med middag innan jag skulle iväg till mina föräldrar. Skulle baka lussekatter med min mor. Eftersom de är de godaste lussekatter man kan äta så tyckte jag att det var en perfekt idé att baka med henne för då skulle mina också bli perfekta.....



De blev perfekta !!

Ovido - Quiz & Flashcards