vi

Alla inlägg den 11 december 2008

Av vi - 11 december 2008 20:29

Idag skulle vi ha kul. Martina och Emilia skulle komma hit och hålla oss sällskap men när vi satt och väntade fick vi veta att de inte skulle komma för Emilia hade feber. Trist! (ja både för henne och oss)


Satt och funderade på vad vi skulle göra istället....det löste sig självt faktiskt. Maja var lite ovanligt slö, sov i tre timmar på förmiddagen så jag kollade läget....hon hade också feber. Det var bara att stanna hemma och ta det lugnt. Och lugnt blev det. Maja pratade knappt, ville inte titta åt sina leksaker utan bara sitta i mitt knä. Vi satt i soffan och kollade på tv och Maja höll knappt i sina älsklingsdjur. Ett tu tre så satt hon och sov!! Stackars liten. Lade henne ner och hon bara sov vidare. Lilla stumpan!!


 

 


 


Vi åt middag ihop med Filip och min far och sedan åkte Filip till jobbet igen (luciafirande med hans elever och föräldrar) Jag klädde granen och Maja gjorde en kraftansträngning och iallafall rörde en kula.



Far kom hit igen och kopplade lite el till värmepumpen till tillbygget och sedan satt vi och fikade och traggade länge länge. Mysigt! Han har precis åkt och nu hör jag hur Filip sätter nycklarna i låset. Skönt att ha honom hemma igen!

Ovido - Quiz & Flashcards