vi

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av vi - 3 augusti 2010 08:59

Foto, foto, foto. Nackdelen med att ta så många bilder är att det helt enkelt blir såå många bilder. Även om man hårddrar och bara framkallar typ en femtedel så blir det ändå mängder av bilder.

Denna gången fick jag mina 1000 bilder i oordning. Kul!

Det har tagit många timmar att sitta och sortera in dem månadsvis, tacka vet jag bloggen. Annars hade det INTE gått. Sista sorteringen är nu gjord och november-december 2009 är nu klara. Som tur var tog Filip med sig Maja och lämnade huset (annars hade inga bilder fått ligga kvar på sin bestämda plats)


  


På kvällen var det grillning inne hos trean. Femman var också inbjudna ja och så vi på sjuan då. Mycket gott, mycket trevligt och soligt och skönt. Vissa barn somnade och vissa inte. Annica gjorde ett försök att somna Maja men självklart utan resultat ;)

Vi fick lämna partajet för att hem och somna henne. Jag stannade hemma och Filip återvände in på trean. TAck för en trevlig kväll!!


    

    


Morgonen efter åkte vi till bror i Helsingborg. Nya fina carporten är klar, mäkta imponerad! Tjejerna hittade varandra direkt och prinsesskläderna åkte på....och kom aldrig av ;)

Vi tog en tur till Väla och sedan mumsig grillning på tomten. SOft och skönt.

Måndagen kom och också den bjöd på fint väder. Efter en skön förmiddag hemma åkte vi till hamnen för att strosa. Jag kom bara till parkeringshuset. Fick jätteont i magen och tog genast bilen tillbaka igen. Såå typiskt.

Jag somnade gott på soffan och vaknade två timmar senare då de kom hem. Poolen blåstes upp och fylldes. Tjejerna sprang ivrigt runt och lekte. Att bada var sedan toppen!

Att säga hejdå var ledsamt. Maja missade ju leken med barbiedockorna!!! ;) Kul att se henne så flickig. Ett dygn av rena flicklekar.

Stort tack för ett trevligt dygn med mat och husrum och mycket lek.


    

    

  

  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards