vi

Alla inlägg den 6 april 2009

Av vi - 6 april 2009 15:49

Hej hej!


Klockan är strax fyra och här sitter jag hos min bror och kollar tv. Idag har vi haft det mysigt. Solen sken och vi kollade in huset utvändigt. Blir kanon det här!



Vi började sedan med att åka ner till hamnen och stranden. Maja stortrivdes och spang rundor. Ville inte hem. Det var väldigt vackert där.




Vi fortsatte sedan till en liten outlet by. Filip och Mattias var i sitt esse och provade en massa och hade sig. Fina blev de!  Påse efter påse lastades på Majas vagn. Jag fick ont i magen så efter ett tag fick de åka hem och lämna av mig. Jag har legat och sovit i soffan och surar för att jag inte får gå i affärer eller vara ute i det fina vädret här. Men men....sådant är livet. Har ju en dag till imorgon, ja och en kväll ikväll.

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards