vi

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av vi - 22 juli 2009 19:25

Tisdag och onsdag har bara flutit på. Det har varit konstigt väder, sol,  moln, regn, sol osv så man har inte riktigt vetat vad man skulle göra.


Igår rensade vi därför garaget. En del att slänga men mestadels att organisera om. Pyttelite kvar och det tar vi en annan dag. Efter röjandet tog vi en härlig långpromenad i solen.



Det blev hamnen, byns gågata samt affären. Gick inom mina föräldrar och fixade med posten samt grejade med en viss bil.

Efter middagen skulle jag ut med Martina. Jag plockade upp henne och det blev go fika på café med mycket snack. Vi fortsatte sedan in på bion. Vi såg Bruno. Sjukare än alla hans andra filmer.....och jäkligt kul. Stort tack för en mysig tjejkväll!




Idag studsade Filip till tennisbanan med Patrik. Jag och Maja kollade två minuter innan Maja insåg att det var Patrik som var där, och blev ledsen.


 


Maja och jag fortsatte på vår härliga morgonpromenad längs stranden. Gött!

 Filip körde sedan två lass till tippen med allehanda grejer och Maja och jag besökte herr doktor för 1½ års utvecklingsbedömning.


På eftermiddagen kom Mike, Rebecka och Elli och då blev det grillat. Alla var uppspelta och längtar till lördagens fest.



Ovido - Quiz & Flashcards