vi

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av vi - 2 januari 2010 21:41

Klockan 09.00 hängde vi på dörren till badhuset. Maja blev överlycklig att vi skulle bada. Vi hade hela badhuset för oss själva, så gött! Ingen i barnbassängen, ingen i mellanbassängen och ingen i bubbelpoolen. Vi åkte t.o.m i vattenrutschkanan.


      


  


Trötta efter badet åt vi lunch lite snabbt och sedan somnade Maja som en stock.

Jag åkte hem till mina föräldrar för att klippa min far samt fixa till min mor. De skulle på bröllop.


Efter lunchvilan cyklade vi till affären. Skönt att komma ut lite i kylan.


När vi kom hem skulle Filip iväg och träna så Maja och jag bjöd in kompisen William. Störtsköna kids är de. Inget jobb att passa dem inte.


  


  


Med lasagne i magen och brasan igång varvade vi ner i soffan, Maja gick och lade sig och vi slappade vidare. Gött med ledighet!

Ovido - Quiz & Flashcards