vi

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av vi - 14 februari 2009 16:10

Alla hjärtans dag.....ja då satte vi igång projekt köksgolv. Ha ha, ja vi är inte normala, vi vet (Filip påminner mig hela tiden).


Efter frukost bar vi ut spis, kylskåp samt socklarna ur köket. Jag fixade golvet och vi lämnade sedan det stinkande huset.


Maja skulle vara hos sin farmor och farfar medans jag och Filip skulle mysa på stan. Vi käkade go mat på min favoritrestaurang och strosade på stan. Mysigt!


Vi hämtade sedan vår lilla fis som hade haft kul och åkt i pulkabacken med farmor och farfar.



Eftersom det luktade MASSOR i huset stack Filip och tränade och jag och Maja promenixade till gammelmormor för att lämna ett hjärtans kort. Där var redan Tina, Bertil, Hanna och lilla Norpan (MAjas nästkusin hehe)



Vi stannade bara en liten stund för vi skulle vidare till mormor. Vi hade hyst in oss hos mina föräldrar (min mor eftersom min far hjälper min bror i Göteborg). Färgen var ju så ofantligt stark och inga barn skulle vistas i sådana lokaler under torkningstiden. Vi åkte alltså hem till min mor och bra som det är där så får man en källare för sig själv och barnsängen och dubbelsängen redan bäddad. Välkomnande!


 


Vi hade en mysig alla hjärtans kväll där med go mat, trevligt sällskap och...melodifestival. (Jag avvek en liten stund mellan mat och melodifestival för att åka hem och lägga på ett lager till av den superstarka färgen)



Ovido - Quiz & Flashcards