vi

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av vi - 2 mars 2011 17:52

Alltså nu är spänningen OLIDLIG!!! Endast 10 dagar är det nu kvar (om bebisen kommer i tid) Här är magbilder från idag.


  

  

  

Av vi - 2 mars 2011 17:44

Soft dag med mor min. Två timmar på stan då vi hittade massor av vårfint....igen. Köpte en supersnygg kavaj, kunde inte hålla mig :) Många shoppingturer kommer det bli snart mor....eller hur?


Hämtade Maja och åt mellis. Jag somnade bums och mor och Maja gjorde ny lera. Vi åkte sedan hem till oss.


Allra bästa Filip kom hem med en överraskning!!! Stort tack. Puss puss


  


  

Av vi - 2 mars 2011 17:39

Andra dagen på ledigheten bjöd på mycket vila. Jag sydde dock en kjol till Maja. Blev helt ok.


När jag hämtat Maja handlade vi härliga vårblommor som jag arrangerade när vi kom hem. Lite stenar och kvistar så blev det riktigt fint.


  


Hanna, Tilde och Mille kom förbi på kvällen.


    

Ovido - Quiz & Flashcards