vi

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av vi - 21 mars 2011 12:32

En bra natt till. Vi är just nu inne på någon varannandagsvariant verkar det som.

Tog en tur på stranden med Tilde, Mille och Hanna. Nya utegymmet skulle invigas av Filip och barnen gillade det också. En minifika hann vi också med innan vi traskade hem igen.


 


       


Ytterligare ett småfolksplagg har Ellen fått i present. Älskar småfolk! Tack Fribergs!


 

Av vi - 21 mars 2011 11:50

Underbart väder!! Man blir ju helt lyrisk. Maja "läderlappen" skulle ut på äventyr naken i det fina vädret.


 


Vi tog en lång promenix i solen. Handlade med oss bullar hem och då både Maja och Ellen somnat i vagnen tog Filip och jag fika ute i solen. Vi intog sedan slappeläge. Skönt!


 


Gympa var det också. Jag hängde på Maja idag. Tog det LUGNT, det var ju dock bara en vecka sedan jag förlöstes. Tittade mest på Maja och försökte få henne att göra övningarna. Ellen var hemma med Filip.


 


Mormor o morfar passade sedan Maja en timme. Jag vilade och sedan tog Filip och jag en promenad igen när vi hämtade Maja. Var ju bara tvungen i vädret.

Ovido - Quiz & Flashcards