vi

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av vi - 3 oktober 2008 21:50

Det var med lätta steg jag plocka fram frukosten idag. Hade playdate med Martina o Emilia och gäster inplanerade på kvällen.


Jag och Maja ringde redan 09.00 på Martinas o Emilias dörr (vi småbarnsföräldrar är vana vid tidiga morgnar).






 

 Där hade vi en helskön dag med lek, snack och korv med makaroner. Så trevligt att ha något att göra. Dagen går så fort och man har kul hela tiden.











Filip slutade tidigt så jag stack och handlade inför kvällen. Tacos skulle det bli. Finns det någon bättre fredagsmiddag? Sedan plockade vi lite och hade oss. Klockan 17.00 anlände gästerna : Per, Mia och Malte.

Efter att ha krängt taco slängde jag ihop en paj (ni vet en sådan med en påse frukt o en påse färdig deg). Den blev sådär. Godare med hemmabakat men det orkade jag inte idag. Vi krängde den och tjabbade lite till. Kollade lite idol och käkade lite godis

....männen gick igång på någon ljudanläggning och hängde vid datorn ett antal timmar










. ....och kvinnorna tog hand om barnen.








En trevlig kväll är tillända och vi laddar nu om inför den kommande natten.

Ovido - Quiz & Flashcards