vi

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av vi - 8 oktober 2008 20:18

Maja och jag softade här hemma på morgonen. Hon var jättetrött och somnade redan efter två timmar och sov sedan i över två timmar. Jag hann då fixa iordning både huset och mig själv.

 


Vi promenixade sedan till mina föräldrar. Där käkade vi lunch, lekte, inspekterade blommor, badade och sov. Dagen hade sedan sprungit iväg snabbt som attan, så Maja och jag gick hem igen.




Idag syndade vi och beställde pizza till middag, gott men det dåliga samvetet gnager. Jag hade en match till ikväll. Känns lite onödigt att lägga pengar på att alltid förlora, kanske man kan hoppa av slutspelet?


Nu är klockan lite över åtta och vi softar här i vardagsrummet. Maja är fortfarande uppe men vet inte riktigt vad hon vill. Filip är sleten i soffan och jag på dåligt humör efter bowlingen. Toppen detta ;)

Av vi - 8 oktober 2008 08:08

Äh min bror lade ju inte ut en bild på sitt nya hus, vilket jag trodde, så här kommer det. Återigen....grattis Mattias!!

Ovido - Quiz & Flashcards