vi

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av vi - 24 oktober 2008 18:51

Jaha...klockan är nu 18.51 och Maja har redan slocknat. Filip sitter och slappar med en tidning och jag vid datorn.


Idag var det egentligen dags för sång men jag orkade absolut inte. Ibland blir man trött på att göra vid sig, packa, planera och konka iväg med vagnen. Nej, idag stannade vi hemma. Lekte, tvättade, plockade, räfsade löv och upptäckte gatan. När Maja vilade så vilade jag också (en stor fördel med att stanna hemma)


Filip kom hem vid tre så jag hoppade ut i tillbygget och spacklade en vända till. Far var här och drog sista elen till spotlighten i taket.


Vi käkade sedan hämtmat och slappade. Egentligen var det meningen att jag skulle ut och äta med några kompisar ikväll men det blev framflyttat pga sjukdom. Får väl fortsätta slappa ikväll också....

Ovido - Quiz & Flashcards