vi

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av vi - 22 oktober 2008 21:13

Maja och jag upptäckte imorse att:


- Filip hade ställt min cykel på busstationen

- Filip hade kört till jobbet MED vagnen i bilen


Detta resulterade i att jag varken hade bil, cykel eller vagn. Alltså kunde jag inte ta mig någonstans utan var dömd till en dag i huset.


De trevliga grannarna såg min desperation och erbjöd sig låna ut sin vagn!! Yehaa. Maja och jag hoppade i kläderna och traskade iväg till mina föräldrar. Där åt vi frukost och promenerade sedan till byn. Mysigt att ut och promenera.  Vi spanade på 2års present till ett kalas nästa helg.


När vi kom hem igen mådde jag konstigt. Frös, mådde illa och va sååååååå trött. Antagligen va det 3timmars natten som tog ut sin rätt nu. Mor nattade Maja och jag slocknade och sussade sött i över en timme. Precis vad som behövdes.


Filp kom hem och han hämtade tre glaspartier till uterummet (som ska byggas om lite till sommaren) som vi fått av en snäll själ som skulle slänga dem.

Sedan blev det spagetti och köttfärssås. Majas och min favorit!


Jag hade fått lite förnyade krafter och hoppade ut i tillbygget och satte kvistlack på träväggen samt spacklade en vägg. Filip lekte och busade med Maja.



Ovido - Quiz & Flashcards