vi

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av vi - 20 oktober 2008 20:31

Jag är minst sagt trött, eller vi kanske jag ska säga. Inatt har vår dotter hållit låda så jag har skrapat ihop tre timmars sömn. Men men....vi ska fixa det.


Vi slappade hela morgonen och förmiddagen för att komma ikapp lite. Efter lunch gick vi till Martina och Emilia för de skulle ha mammaträffen idag. Konstigt nog flöt eftermiddagen på utan att jag var allt för trött. Vi gick hem igen lagom till Filip skulle komma hem.


 


Vi käkade kycklingwraps och hade peptalk om att kvällen och natten skulle bli så bra och om inte så skulle vi köra på ändå. Efter en dryg timme skulle jag sticka iväg och spela bowling och då ringde Mike och Rebecka och ville komma förbi och fika.....det fick de gärna men det fick bli med Maja och Filip för jag hade ju match att spela.


Bowlingen ja....VI VANN!!! Ja du läste rätt. Vi vann med 4-1, ofattbart och så fantastiskt roligt.


Va nervös i bilen hem hur det skulle vara med Maja och Filip. Öppnade dörren försiktigt........Maja gallskrek. Suck! Gick upp till dem och vi gjorde ett försök till och tillslut somnade damen. Hoppas nu det håller......


Inatt vill vi sova

Ovido - Quiz & Flashcards