vi

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av vi - 2 januari 2009 19:22

Nu är jag hemkommen från en heldag i Lund med min bästa vän, mor.


Mor hade planerat en dag i Lund för oss idag så tidigt i svinkalla (-8) ottan cyklade vi till bussen och åkte till stan. Sedan hoppade vi på tåget till Lund. Först när jag fick höra det tyckte jag det var onödigt, varför inte ta bilen liksom? Men det blir en mer speciell känsla om man ger sig ut på äventyr med tåg faktiskt.

 Vi åkte inte heller till Nova Lund som jag brukar utan in i centrala Lund. Vi hade en jättebra och mysig dag hon och jag på stan där. Självklart blev det en del shoppat och en hel del kvalitetstid bara hon och jag. Underbart väder och god mat. Superlyckat!


 


Maja ligger nu och sover och Filip är i stan och kollar fotboll. Jag brer ut mig i soffan och bara har det gött.

Ovido - Quiz & Flashcards