vi

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av vi - 19 januari 2009 19:03

Igår var det söndag, en  riktig söndag. Efter lite plock och så tog vi en promenix i den friska vinden med grannarna. Maja gjorde sin premiärtur i den nya "cykeln". Kallt men friskt ute. Skönt att komma ut om man är klädd.


 


Efter  lite lunch och vila kom mina föräldrar på en fika. Far hjälpte oss med spärrarna på köksluckorna som äntligen är på. Ingen mer matolja på golvet eller kakao över Maja....


Idag var det jobb igen. Segt att gå upp på morgonen när det är så mörkt ute. Längtar till våren och sommaren.

Efter jobbet löste jag av Filip på bebisträffen. Han skulle på något möte med jobbet och jag fick en halvtimme med det gamla "gänget". Känns som evigheter sedan. Vi ska ha hela föräldragänget här på fest på lördag så då får jag träffa alla lite mer.


Maja och jag gick hem strax efter fya och eftersom ingen var hemma och lagade mat till oss blev det burkmat och varma mackor. Sedan vilade jag på lekmattan......och Maja lekte rundor (kom fram och drog av mig mitt örhänge AJ)




Ovido - Quiz & Flashcards