vi

Alla inlägg den 11 juli 2008

Av vi - 11 juli 2008 18:04

Hemma igen. Det blev en runda på stan (nytt klockbatteri, nya örhänge, lite bultar till vårt staket, saltspray) och sedan orkade vi faktiskt inte titta på möbler. Ingen brådska precis ;)


Lite tråkiga saker hemma hann vi också med: klippa gräset, gjuta tre stolpskor som inte hade lyckats sedan igår samt gjort ett tappert försök med att sätta in Majas nya bilstol. Det gick nästan, fattas bara 20 cm av bältet. Får kolla mer på det imorgon.


Nu sitter vi här och har laddat upp med lite nötter och en film. Det viktigaste är ändå att JAG SKA FÅ ÄTA VÅFFLOR!! Har sett framemot det ända sedan våffeldagen då jag inte fick några våfflor. Fatta hur länge jag väntat.


Nu håller vi bara tummarna på att Maja somnar sött på sin vanliga nattning. Hoppas hoppas


Av vi - 11 juli 2008 09:39

Ja hur gick det då igår? Tillsist somnade damen 21.15 Det var inte mycket jag kunde slappa i soffan den kvällen.

Och natten blev inte bättre. 23.00, 01.00 vaknade hon men somnade om när hon fått napp. 03.00 var det dags igen men då ville hon inte somna om förrän 04.00 Såå kul det är att sitta uppe en timme på natten. Men men, jag ska inte klaga. Maja är jätteduktig och sover för det mesta från 07.00-06.00 med ett "nappinstopp".


Lite sleten är jag och ute ösregnar det. En dag till för lite ärenden alltså. Vi ska köra till stan och iväg och möbelspana till tillbygget (som kanske inte blir av).


Hörs

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards