vi

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av vi - 20 juli 2008 18:29

Jaha....söndagen visade sig bli mycket trevlig. Vi åkte med våra vänner Mike och Rebecka till Landön. Hittade världens bästa plats med bord, stolar, sol och lä. Där grillade vi och satt och snackade. Filip och Mike hade självklart med sina fiskegrejer och ställde sig och fiskade ett par timmar. Maja tog sovlångpass så jag och Rebecka låg på filten och solade och snackade skit.


Filip kom tillbaka efter en stund och hade blivit dyngsur.....IGEN. Det är nu andra gången som han går ut med sina vadarstövlar, halkar till och fyller hela stövlarna och lite till. Ombyteskläder hade jag ju med till Maja, visste inte att jag skulle behöva det till Filip också. Han näckade under regnstället, gick ju bra det med.


En underbar dag var det. Riktigt trevligt.


Nu har jag och Maja varit hos mina föräldrar en timme. Filip har spelat fotboll i stan. Mina föräldrar lägger ju sten (Filip bar ju sådana här om dagen) Idag var det min tur. Maja sov så jag passade på och hjälpa till lite jag med. Det blev inte så många men .....många bäckar små...


Nu är vi alla tre hemma igen. Filip är trött efter fotbollen, jag efter att ha burit sten och Maja för att det är kväll.

Av vi - 20 juli 2008 06:05

Godmorgon!

KLockan är strax efter sex och Maja och jag har varit uppe sedan 04.30 Det är grått och regnigt ute. Typiskt söndagsväder. Vad händer idag?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards