vi

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av vi - 22 juli 2008 20:31

Filip bestämde att idag passade det bra med en grabb-dag. Så han, lillebror och pappa tog med sig Maja in på stan.

Jag stannade kvar hemma och tvättade, röjde i pannrummet och satte in foto i Majas album. Ligger lite efter nu. Har gjort 0-3 månader men ska jobba på lite så jag är up to date.


När Filip och Maja kom hem var det dags för bvc. Mäta och väga, inget konstigt.


Väl hemma kom jag på idén att mina föräldrar och min bror med familj skulle komma hit på middag i den härliga sommarkvällen (har ju inte varit alltför många sådana) Alla var på och en timme senare var alla här. Det blev god varmrökt lax, romsås och nypotatis. Till det rosévin. Efterrätten blev vaniljglass med hallon och blåbär. Mums!!

En underbar kväll blev et med god mat och gott sällskap.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards