vi

Alla inlägg den 16 juli 2008

Av vi - 16 juli 2008 17:43

Yehaa! Sitter nu mätt och belåten efter en god äggakaka och njuter av dagens arbete. Det gick som smort idag och hela staketet är klart. Det trodde vi inte för två dagar sedan. Synd bara att det knappt syns för allt byggmaterial på uppfarten. Nu ska jag INTE tragga mer om staketet. Lovar.


Vi firade arbetet med att äta gott i hamnen med Filips föräldrar (dagens barnvakter) och hans lillebror Mårten. Det blev pesto...bla bla lax med nypotatis för min del. Mmmmm. Vi strosade sedan i eftermiddagssolen och jag fick en liten söt lykta av Filip som jag velat ha.


Nu ska Filip iväg och spela fotboll med några kompisar så Maja och jag ska ha myskväll.

Av vi - 16 juli 2008 08:27

Onsdag morgon och solen skiner för fullt. Snart kommer svärföräldrarna som ska vara barnvakt åt Maja så vi blir färdiga med det där sablans staketet. Sen ska vi lunch med dem.


Bion igår ja, den va jättebra!! (Sex in the city) En riktig tjejfilm som man inte vill se med sin partner som eventuellt bara hade suttit och suckat bredvid. Det blev godis och popcorn, alltså hela baletten. Såå trevligt. Tack så mycket mor för en mysig tjejkväll.


Köpte också en ny solhatt till viga Maja :) Hon provade den nu imorse, satt som en smäck.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards