vi

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av vi - 24 juli 2008 20:07

08.00 satte vi oss i bilen och körde till Helsingborg. En och en halv timme senare är vi framme hos min bror och hans familj. De bjuder på god andrafrukost ute i solen på verandan.


Sedan bär det av till ikea. Vi köpte det vi kom för - tavelramar som vi ska ha till Majas nya fotografier. Det blev lite filtar, påslakan och haklappar också. Sedan en tur i affärerna. Bara för att det alls inte var meningen så hittade jag en del. Äntligen min tur!! Det blev tre klänningar varav en till bröllpet vi ska på den 8:e. Sedan tre koftor (mjuka och INTE skickiga) samt ett linne.


Solen gassade så vi var ju bara tvugna att ta en tur ner till hamnen och stranden. Så mycket båtar att glo på (Filip alltså). Vi fortsatte ner till stranden. PACKAT med folk var där och bara sååå varmt. Jag och Ebba busade i vattnet och det var riktigt behaglig temperatur (inte som hemma)


Salta och hungriga far vi hem till bror min igen. Där bjöds det på god hemmagjord tacopizza ute i skuggan på verandan. Sen gick musten ur en. Hopp in i bilen och raka vägen hem.


Maja har varit så fantastisk idag. Världens bästa Maja.


Tack Martin, Lotta, Ebba och Ida för en mycket händelserik och härlig dag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards