vi

Alla inlägg under september 2008

Av vi - 1 september 2008 20:28

Måndagar är oftast bara en lång väntan på att klockan ska bli två och det blir dags att träffa mammorna. Idag hann jag med lite medans jag väntade. Det blev lite tvättat, våttorkat och lite fog satt på tillbygget. Gött när man hinner med lite.


Fick under dagen höra att Martina fått plats på babysimmet. Mycket märkligt tyckte jag eftersom jag var först i kön. Hade ju även sett framemot att få göra det tillsammans. Skam den som ger sig. Jag mailade och messade föreståndaren och....VI kom med!!! Snabba ryck eftersom det startar imorgon klockan 10.00 Ska bli sååå kul.


Härligt väder var det idag så vi tog en långsam promenad så det gick ännu mer tid ;) Mammaträffen va kul som vanligt. Sällskap, fika och tragg är aldrig fel.


Hemma blev det middag, gräsklippning, packning inför imorgon, fogning........trist att skriva idag. Ingen lust. Inga bilder.


Nu ska jag förhoppningsvis få en god natts sömn så vi är redo för spektaklet på babysim imorgon. Vet ej hur det ska gå med packning, bebis, duschning, ombytning osv....spännande. I´ll tell you tomorrow

Ovido - Quiz & Flashcards