vi

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av vi - 13 augusti 2008 19:12

Min andra ensamma dag sedan semestern.


Jag och Maja gick till mormor,  som nu är hemkommen från sjukhuset, för att hälsa på. Vi satt ute i det fina vädret och Maja kunde verkligen pigga upp sin gammelmormor.


Vi promenerade sedan till byn för att köpa ett handtag till balkongdörren. Vi hittade ett som jag tror passar. Kanske sätter det imorgon. Sakta men säkert......


När vi kom hem igen sov Maja gott så jag passade på att äta lite lunch. Sedan satte jag två lister och fogade sista gången balkongdörrskarmen. Maja vaknade och vi gick och gick och gick och......jag har ont i ryggen.


Filip kom hem och vi slängde i oss middagen för en potentiell köpare på bilen väntade inne i stan. Spännande.....NOT Blev inget köp.


Nu sitter vi här och tittar på Babar på tv, Maja ska snart sova. Vi har hyrt ännu en film och köpt chips (har blivit en ful ovana, äh va gör det, sommaren är ju över) som vi ska kolla på när Maja somnat.


Imorgon blir en roligare dag. En mammakompis som jag inte träffat på 2 månader kommer hit. Kanske blir det något kul med grannen också. Vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards