vi

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av vi - 24 augusti 2008 16:40

Idag har det regnat mer eller mindre hela dagen men vi hade planer som skulle följas och då fick vi strunta i regnet. Tur att utegips klarar regn och vi hade ju regnkläder på oss så det gick bra.


Maja skulle vara hos sin farmor och farfar idag så att jag och Filip kunde sätta utegipset på tillbygget. Flöt på bra! Bra teamwork! Jag mäter och skär ut alla delar så de ska sitta som en smäck och sedan skruvar Filip upp dem på plats. Vi är som gjorda för varandra ha ha ha...

Vi hann med lillväggen (så när som på en liten triangel), helväggen och höga väggen (så när som på en triangel). Gipsplattorna tog slut och vi också :) Fattas tre skivor som vi får fixa dit en annan dag.


Filip är nu och hämtar hem sötnosen. Jag har plockat i ordning där ute och tagit mig en välförtjänt dusch. Nu sitter jag bara och väntar på min darling....Maja alltså hihi


Skönt har det varit att få jobba lite som förr igen. Man blir så skönt trött sen på något sätt. Och så känner man sig duktig när man ser hur huset växer fram. Visst.....det är en hel del kvar men det känns inte helt orimligt att vi sitter där på julafton. Det är vårt mål iallafall.


Nu kommer dem......bye

Ovido - Quiz & Flashcards