vi

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av vi - 25 augusti 2008 22:30

Stressa hit och dit, vilken stressig men kul dag.


Idag åkte Maja och jag till affären, igen. Tycker jag handlar mycket och varje dag men ändå är det alltid något vi saknar. När vi kom hem skulle Maja sova och jag passade på att äta lunch i lugn och ro. Sedan packade jag hennes väska inför nästa tripp. Fick mig sedan en kvart på soffan wow!


Vi skulle träffa mammagruppen klockan två men Maja bara sov. Fick väcka henne typ fem i två, sätta henne i vagnen och halvspringa dit. Kom fram svettig och dan en kvart för sent. Vi lekte och pratade bla bla bla.....


Vi skyndade oss hem igen och Maja somnade, perfekt. Jag skulle laga mat och äta och sedan direkt iväg. Filip kom hem och kunde ta Maja när hon vaknade så jag kunde slänga i mig korven, makaronerna och vitlöksbrödet (skulle inte ätit det men det hände en olycka med potatisen vi skulle haft). Hoppade upp på cykeln och hade följe med grannen, hämtade upp mor och sen vidare till bowlinghallen.


Idag startade ortens bowlingturnering.....och ja JAG ska vara med. Spelar i ett lag tillsammans med min mor. Första matchen ikväll. Fram till oss kommer två medelålders män med specialväskor, egna klot och egna skor. De gick t.o.m ut och testade glidet på ansatsen!!! Kändes som om vi lika gärna kunde gått hem igen. Men skit samma, vi skulle ha kul iallafall.

Förlorade samtliga serier:


119-173

103-121

105-152


Kom hem trött och med världens värk i vänster balle. Skulle bara ta det lugnt men....nej. Maja somnade inte förrän nio. Det slår aldrig fel. När vi av någon anledning är ensamma och ska natta Maja så blir det alltid något konstigt. Hoppas natten blir bättre.....

Ovido - Quiz & Flashcards